Tornázz otthon a babával

Többen azért nem jutnak el a mozgásig, mert azt mondják, hogy kisbabával vannak otthon, vagy még szoptatnak és ezért nem megy az edzés. Ez ne legyen kifogás. A szoptatás nem betegség, az egy olyan állapot, ami mellett nyugodtan mozoghatsz.

Ingyenes anyag LETÖLTÉS

Íme néhány feladat, amit akár együtt a babával is megtudtok csinálni.

Mehet időre vagy ismétlésszámra is. Legyen az egyszerűség kedvéért mindenből 20-20 aztán 30-30 és így tovább, érezni fogod, hogy mennyit bírsz. Végezz három kört belőle!

  1. Kisbabádat magad előtt tartva, háttal neked, széles terpeszben guggolás, felállásnál emeld őt magasba. Végezzétek tükör előtt, a végén még tetszeni fog neki.
  2. Öleld magadhoz a babát és (ha van kenguru vagy hordozó kendő használhatod azt is) és kitörésben sétáljatok. Nagyon jó comb- és farizom gyakorlat.
  3. Feküdj a hátadra, tedd a babát az öledbe, miközben talpad a földön, fogd meg a baba derekát, hogy nehogy eldőljön, te pedig emelgesd a csípődet.
  4. Fektesd a kicsit a földre, támaszkodj fölé tenyérrel és végezz fekvőtámaszokat, minden leereszkedésednél egy puszi jár neki.
  5. Állj kényelmesen vállszéles terpeszbe, picit hajlítsd a térded (nehogy a derekad meghúzódjon), fogd meg a babát hónaljnál és emelgesd a magasba. Egyet magad előtt, egyet jobbra, egyet balra.
  6. Ismét fektesd őt a földre, négy kéz láb támaszkodj felette, farizmodat megfeszítve emeld a lábadat hátra, és oldalra.
  7. Tolózkodj az ágy szélén, míg ő továbbra is a földön pihenget
  8. Egyik kezedben a babát fogd meg, a másik kezeddel az ajtó félfába kapaszkodj. Emelkedj azzal a lábaddal lábujjhegyre, amelyik oldalon a babát fogod, a másik lábad tedd a sarkadra. Egy lábon állva emelkedsz fel, ezzel a vádlidat dolgoztatod.
  9. A 6. hét után már végezhetsz hasizom gyakorlatokat is. Földön fekve hasprés. Ügyelj arra, hogy a kezed a füled mögött legyen, könyököd ne jöjjön előre, arccal a plafon felé. Ne a térdedet nézd!
  10. Alsó hasizom gyakorlat: a földön fekve, csípő alá tett kézzel, a földtől 10-20 cm-re lábemelgetéseket végezz.
  11. Plank tartás, azaz híd-tartás (alkartámaszban vagy földön, lábad nyújtva és lábujjad a földön) babád alattad fekszik. Tartsd minél tovább! Legyél lapos annyira, hogy akár egy tálcát tehessünk a hátadra. Hasadra feszíts rá, húzd be!
Egészségetekre! Remélem a baba és te is jól érezted magad.
Itt megnézheted, hogy csinálja Szandi ezt a 7 hónapos Miával.

 

2 thoughts on “Tornázz otthon a babával”

  1. Very quickly this web page will be famous among all blogging and site-building people, due to it’s good posts

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.