Kerek popsi

Ismét volt egy szuper kerek popsi edzésünk, érdemes végig csinálnotok, mert a lányok a végén – de kár, hogy nem videóztam – négy-kéz-láb közlekedtek!

Most is fotókkal segítek nektek.

1. feladat
guggolás helyesenItt sajnos még fotó sem készült, de szerintem ez a fotó elég motiváló.
guggolás keretben földig! 3 körben 12 ismétléssel pihenő idő annyi, amíg a két edzőpartner is megcsinálja!

Online edzések 
 
2. feladat-sor
két körben csináltuk végig, pihenő idő 1 perc, de csak a három elvégzett gyakorlat után
– helyben kitörés előre-hátra jobb láb 10x, bal láb 10x (5 előre, 5 hátra)
– egy lábbal felállás padról 5 kg súlyzóval 10x jobb láb, majd 10x bal láb
– guggolás és állig húzás zsákkal (7kg) 20x
3. feladat-sor
– láblendítés alsó csigáról bokamandzsettával 12x jobb láb, majd 12x bal láb
– guttler csípőfeszítőgépen lábfeltolás 12x jobb láb, majd 12x bal láb
– combingán külsőcombra lábemelés 12x jobb láb, majd 12x bal láb
Ezt két körben, majd a harmadik körben mindegyik gyakorlatot levettük kis súlyra és 20-20mp-ig csináltuk lábanként.4. feladat-sor
lábsúlyt választottunk, majd az alábbi három feladatot végezték el három körben:
– bosun a vállad, bordásfalon a lábad és csípőfeltolás 20x/láb
– állva, nyújtott lábbal láblendítés 20x/láb
– térdelőtámaszban fel-oldalra emelés 10x/láb (egynek számít fel és oldalra együtt)

5. feladat-sor – hasizom gyakorlatok
három féle hasizom gyakorlatot kellett csinálniuk három körben, mindegyiket kb. 30mp-ig, szerintem simán csinálták 45mp-ig is.
– bosun, bordásfalra támasztott lábbal, tarkóra tett kézzel hasprés
– lábfeltolás háton fekve
– plank tartás

Ne feledd a kerek popsi az edzésen

és a helyes táplálkozáson múlik!

One thought on “Kerek popsi”

  1. magnificent publish, very informative. I’m wondering why the other specialists of this sector don’t notice this.
    You should proceed your writing. I am sure, you have
    a great readers’ base already!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.