Kerek popsi edzés

Minden szerdán reggel tartjuk a popsi kerekítő edzésünket, ami után a résztvevők szombatig érzik, hogy bizony van farizomzatuk, nem is akármilyen.

Online edzések

Első sorozat, három körben, minden 30 másodpercig ment először csak jobb, majd csak bal lábbal minden gyakorlat

1. fél-fellépés pliora 8kg ketlebell segítségével
2. rövid, erős gumival a bokádon félkörök
3. labdával bolgár guggolás, ha eldőlnél a bordás falba lehet kapaszkodni
4. TRX hátul keresztezés guggolással
5. helyben kitörés előre 2db 4kg súlyzóval a kezedben és közben vállból nyomás
6. térdelő támaszban talpadon 5kg tárcsával egyensúlyozva lábfeltolások (itt segédkezdtem folyamatosan)

Második sorozat három körben,
első kör 60mp, második 40mp, harmadik 30mp váltott lábas, vagy két lábas gyakorlatok.

 

1. váltval fellépés pliora 2db 4kg kézi súlyzóval vállból nyomással
2. “csárdás” erős, rövid gumival (kettőt jobbra, kettőt balra lépés-guggolással)
3. fitball labdával combhajlító (emel a popsi, behúz a labda, kitol a labda, letesz a csípő)
4. TRX széles guggolás, rúgással váltva
5. lengyel boxolás 2db 2kg súlyzóval
6. Polifoamon fekve, body ball labda térd között szorít belső combizomra

Végén természetesen az elmaradhatatlan hasizom gyakorlatok és nyújtás.

Váltsatok együtt életmódot!  

 

One thought on “Kerek popsi edzés”

  1. Way cool! Some very valid points! I appreciate you
    writing this article and the rest of the site is extremely good.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.