» » »

Változz Anyu! – szülinapi csábítások

PhototasticCollage-2016-04-30-09-00-31

A negyedik hét végére értünk. Mérni május 2-án fogunk, így tovább csigázzuk a kíváncsiságotokat, és muszáj lesz továbbra is minket olvasnotok.

Olvassuk Anita  e heti bejegyését:

Olyan gyorsan telnek a napok, hogy el sem hittem elsőre Sacinak, hogy már eltelt egy közös hónapunk. Számot is vetettem magamban gyorsan: 13062525_252790378404053_828834324361319519_n

4 hét – 7 kondi – 6 futás –  2 Kanga – 1 LoveYourBelly kurzus

Nehezítő tényezők mindig vannak és lesznek is. Ebben a hónapban ez jutott:

1 lázas gyerek az első héten – 1 vírusos anya a 2. héten – 1 babakocsis futóverseny – 4 szülinapi buli – 5 nap apa segítsége nélkül, egyedül a gyerekekkel

Mi a nehéz a változásban? Minden. Sok energia megy el az étkezések megtervezésére, koncentrálok, hogy ne egyek félre, ne nassoljak a gyerekekkel. Ez az egyik legnehezebb. Főleg, hogy tavasszal a virágok mellett a fagyizók/cukrászdák is szépen kinyíltak. De úgy érzem, ha tervezek, akkor erős tudok maradni, és nincs ami elcsábítson. Se szülinapi tortacsoda, se chips, se fagylalt. A váratlan események, bár próbára tettek, nem tántoríthattak el. Ha van szilárd elhatározás, nincsen lehetetlen! A fiam szülinapi buliját is simán teljesítettem szombaton, pedig isteni menüvel készültünk és egy mesésen finom tortával.

Egy gyerekbuli eredménye

Egy gyerekbuli eredménye

Megy a napi ötszöri étkezés, a heti minimum 3 mozgás, számolgatás a kalóriabázissal. Amiben néha elbukom az az ivás, de már arra találtam szuper megoldást. Kipróbáltam a Best Body-Vital Drinket edzések alatt. Büntetlenül élvezhetem a finom „szörpöt” és még energiát is ad.

Pár hete még magam sem hittem, hogy meg tudom szervezni úgy az életünket, hogy bírjam energiával, idővel ezt a tempót. Most pedig már alig várom, hogy hétfőn láthassam az első mért eredményeket. Érzem, hogy változom. Fejben már biztosan jó úton haladok.

13118903_252049898478101_7914903911565968083_nHát igen, Anita bárkivel is találkozik, mindenki megjegyzi, hogy milyen jól néz ki, és vajon mennyit fogyott. De nem tudjuk, mert nem állunk mérlegre, hétfőig. Ő is nehezen bírja, nem csak az étkezési és életmódszokások megváltoztatását, hanem azt is, hogy én nem engedem őt mérlegelni, centizni. Ha de ami késik nem múlik és tutti az eredmény, mert ez már szemmel is látható.

Az edzések! Hihetetlen! Csütörtökön összeraktam – időhiányában – egy szuper energikus, félmaratonista, futómániás anyukával. Nagyon jól ment a buli. Csináltunk páros gyakorlatokat, figyeltük, hogy Anita mit bír, és bírja! Az utolsó percekben még simán lenyomta az ötven plank-pacsit. Tényleg, őszintén mondom büszke vagyok rá. Az esős idő sem tántorította el. Ugyanúgy elment Pankival futni, mintha sütött volna a nap. Tényleg megérdemli az eredményt. Hamarosan jöhet az újabb csalónap!

Az étkezését mindennap megnézem. Valóban előre tervezi, és be is tartja. Tulajdonképpen két-három hét alatt tökéletesre fejlesztette kalóriabázis kezelési tudását.

A NoCarb termékek nagy kedvencek, a proteineket cserélgetjük egymás között, hogy mindent meg tudjunk kóstolni. Nálunk nyerő a Best Body Nutrition Prémium Pro proteinje.

Nézzük mi volt a héten az étkezés:

magas nap 1620kcal

 

 

Ez egy magas szénhidrátos nap, amikor jöhet a gyümölcs délelőtt és a gabona az ebédhez. Délután már NoCarb rost sütőmixből készült kakaós csigát és NoCarb Noodle körettel hamis bolognai a vacsora. Nassolásnak van beírva, de tulajdonképpen lefekvés előtt még egy protein ital lecsúszik.

 

 

 

közepes 1700

 

Közepesen magas szénhidrátos napon sima ügy a délelőtti gyümölcsös proteines turmix, uzsonnára még a szombati szülinapi bulira készített csupacsoki tortát ette, vacsoránál pedig újra NoCarb tészta a köret.

A csupa csoki torta nem sült át rendesen, így pohár-desszertként lehetett fogyasztani (lásd. főkép). De így is nagyon finom volt!

 

 

 

alacsony

 

Az alacsony szénhidrátos napokon sok a NoCarb puding proteinnel,  ilyenkor általában nem fér bele a gyümölcs, nem fér bele a gabona, sok zöldség, hús és NoCarb a menüben. De ilyenkor sem éhes és bírja az aznapi edzést is.

 

 

 

 

NoCarb termékek rendelése: www.szenhidratmentesteszta.hu

Protein, és egyéb táplálék-kiegészítők rendelése: www.best-body-nutrition.hu kód az 5% kedvezményedért: mozduljanyu

Anita napi bejegyzéseit kövesd a Facebookon

Ha szeretnél velünk találkozni, akkor kövesd a VIDFit Sportcentrum oldalán az órarendet és gyere el a TABATA óránkra.

Share This Post:

Related Posts

Leave a comment

Name *

Email *

Website

Your comments *

INGYENES táplálkozási kérdőív

helyes táplálkozás beállításának alapvető szempontja, hogy nem vagyunk egyformák! Különbözünk idegrendszeri, emésztőrendszeri, hormonális beállítottságunk és egyéni érzékenységeinkben is. Ahhoz, hogy megtaláld a helyes utat, érdemes ismerned tested egyedi genetikai kódját és sajátosságait. Ennek egyik egyszerűsített formája a típus-kérdőív.

Kitöltöm a kérdőívet!

Sikersztorik

Kinőtt nadrágok, eltűnt centik, és lefogyott kilót gyűjteménye. Elégedett anyukák néhány mondata olvasható itt. Igazi motiváció neked is!

Nézd meg!

Ingyenes tudásanyag

Neked írtam a leggyakrabban előforduló kérdések alapján. Kalóriaszámolás, tápanyagok, arányok, mintaétrendek. Minden, amit tudnod kell az egészségedért!

Nézd meg!

Életmódváltó csomagok

Beszélgessünk az életmódról, ha megfogadod a tanácsaimat, egy hónap alatt akár 6 kilótól is megszabadulhatsz

nézd meg