Égjen a zsír!

Pörgesd fel az anyagcseréd edzéssel!

Először is fontos a súlyzós edzés!

Kell az izomtömeg, különben nem lesz szép az eredmény. Ehhez súlyzós edzést kell végezned, összetett komplex feladatokat csinálj, mozgass meg nagyobb izomcsoportokat és használj nagy súlyokat. Ezzel nagy kalóriadeficitet érsz el. Feladatok például: guggolás, lábtoló, felhúzás, saját testsúlyos gyakorlatok.  WP_20160616_09_06_34_Pro

Kardió helyett durvulj a súlyzós edzés végén!

Meg fog lepődni a tested, és azt már tudjuk, hogy kell a testnek a változás! Egy gyors 10-20 perces finish tökéletes levezetés az unalmas 40 perces aerob helyett. A finish legyen halálos, durva, gyilkos. Én erre esküszöm: a súlyzós edzés után egy rövid, de intenzív pár perces edzés felpörgeti az anyagcserét, ezzel megnő a zsírégetés folyamata.

Kedvencem erre a TABATA! A tabata lényege, hogy két gyakorlatot négyszer-négyszer 20 másodpercen keresztül végzek 10 másodperces pihenőkkel. Ez így egy 4 perces blokk lesz. Általában 4-szer 4 perces blokkot csinálok közte fél-fél perces pihenővel. Gyakorlatok például: négyütemű fekvő, padra lépés súlyzóval vállból nyomással, guggolásból felugrás, guggolás nyomással, sumo állighúzással, ugrókötelezés, bokszolás tapsással, magastérdemeléssel futás, stb.

 

 

 

 

3 thoughts on “Égjen a zsír!”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.