» »

Megállt a fogyás!

12239757_835017596597628_8885751667547333918_n

Megállt a fogyás?

Ahogy fogysz, egyre kevesebb kalóriát igényel a szervezeted. Az étrended már nem igazodik a testedhez. Változtatni kell az étrendeden és a mozgásodon is.

Mindenképpen figyelj oda az alábbi tényezőkre:

Számítanak a kalóriák!599170-oct31_proteinshakes
Sokan azt mondják, ez nem igaz, szerintem meg igen is igaz! Ha túl kevés, akkor tartalékolni fogsz, ha túl sok, akkor pedig raktározni. Ki kell, számolni, erről már írtam korábban, nem is egy, hanem több bejegyzésben. (használd a keresőt!) Az persze igaz, hogy többet kell elhasználnod, mint amennyit beviszel. Azaz mi kell ehhez? MOZGÁS!

Fokozatos kalóriacsökkentés!
Ne alkalmazd a női magazinokban javasolt pár napig tartó diétákat, mert nem azt éred el vele, amit szeretnél. Te azért vagy itt, mert hosszútávon szeretnél csinos lenni, nem pedig csak holnapután. Jövőhéten és a jövő nyáron is. Ehhez meg kell tartani azt a formát, amit elértél. Éhezéssel nem fog sikerülni. Az alapkalória szükségleted alá ne menj, azaz ez általában egy nőnél 1200 kcal, minimum!!! Ennél semmiképpen ne egyél kevesebbet.

phototasticcollage-2015-05-29-14-17-29Fotózz!
Fotózd le magad ma elölről, oldalról, hátulról, majd mentsd el a képet a mai dátummal. Fotózz egy hónap múlva újra, ugyanott, ugyanakkor, ugyanabban a ruhában. Látnod kell a változást! Ha nem látod, változtass!

Ne egyél félre!
Ma megérdemled, aztán egy hétig kell gürizned, hogy újra leadd azt a beevett plusz pár ezer kalóriát! Nem is gondolnád, hogy melyik étel hány kalória, mennyi szénhidrát és zsír. Írni kell a kalóriabázisba, hogy tisztában legyél vele! KalóriaBázis http://www.kaloriabazis.hu

Elérted, de ezt meg is kell tartani!
Mi a nehezebb, elérni, vagy megtartani? Megtartani! Ez biztos! Most azt hiszed minden csudajó falatot megérdemelsz, nem így van! Figyel oda továbbra és kontrolláld magad! Mérlegelj, és nézz tükörbe!

Turbózd fel az edzést! Fokozd az intenzitást, vagy told meg még 15 perccel! Ehhez itt van egy videó és még egy, melyek jól felpörgetik az anyagcserédet!

 

Tabata reggeli torna a kertben  KLIKK A VIDEÓÉRT!

 

Változtass az edzésterveden! Kezdj el súlyzót is használni az edzéseiden, ne csak egy féle edzést végezz, legyen változatos!

hirlevelre Bodywakes kerdoiv logo

A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!
 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!
A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!
A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!

Nézz videókat a youtube csatornámon.

Olvass életmódhoz kapcsolódó cikkeket.

Share This Post:

Related Posts

Leave a comment

Name *

Email *

Website

Your comments *

INGYENES táplálkozási kérdőív

helyes táplálkozás beállításának alapvető szempontja, hogy nem vagyunk egyformák! Különbözünk idegrendszeri, emésztőrendszeri, hormonális beállítottságunk és egyéni érzékenységeinkben is. Ahhoz, hogy megtaláld a helyes utat, érdemes ismerned tested egyedi genetikai kódját és sajátosságait. Ennek egyik egyszerűsített formája a típus-kérdőív.

Kitöltöm a kérdőívet!

Sikersztorik

Kinőtt nadrágok, eltűnt centik, és lefogyott kilót gyűjteménye. Elégedett anyukák néhány mondata olvasható itt. Igazi motiváció neked is!

Nézd meg!

Ingyenes tudásanyag

Neked írtam a leggyakrabban előforduló kérdések alapján. Kalóriaszámolás, tápanyagok, arányok, mintaétrendek. Minden, amit tudnod kell az egészségedért!

Nézd meg!

Életmódváltó csomagok

Beszélgessünk az életmódról, ha megfogadod a tanácsaimat, egy hónap alatt akár 6 kilótól is megszabadulhatsz

nézd meg