» »

Saját testsúlyos gyakorlatok

mai 0203

Ma úgy döntöttem, hogy nem megyek a fitnesz terembe súlyokat emelgetni, elég súlyos vagyok én így, emelgetem majd magamat. Így jött az, hogy a Fegyencedzés c. könyv alapján elkezdtem a hat alap gyakorlatot.

A táskámba bepakoltam a legszükségesebbeket, azaz a BCAA-t, és a ThermoX-et a YeNutrition termékeit. És a mai edzés legfontosabb kellékét a Fegyencedzés című könyvet!

A könyv kéri, hogy habár úgy is érzem, hogy meg tudom csinálni a kettes szintet, akkor is kezdjem el az egyes szintről és haladjak sorrendben, a sérülésveszélyek elkerülése miatt. Én ennek szót fogadva, minden gyakorlatot úgy végeztem, hogy az első lépcsőfok haladó szintjét végig csináltam. A kezdő-közép haladó-haladón szinten között “csak” a sorozat és az ismétlésszám a változó. A lépcsőfokok más-más gyakorlatot jelentenek.

1.gyakorlat – fekvőtámaszok falnál

Úgy gondoltam, hogy azért csak vagyok egy haladó szinten, így szépen a leírás szerint beálltam a falhoz és 3×50 ismétlésnek neki is estem. A második és harmadik sorozat utolsó 5 ismétlése már nehéz volt. Nyugtáztam is, hogy legközelebb megyek a második lépésre, ami már a fekvőtámasz előre dőlve elnevezést kapta a könyv szerint.

2. gyakorlat – Guggolás gyertyállásban (tarkóállásban) Ez a jelenlegi farizom-izomlázammal kellemes mozgás volt, haladó szinten 3×50 ismétlést csináltam.

3. gyakorlat – függőleges húzás

Na, ezt leírom nektek. Tehát a kép szerint megkapaszkodsz az ajtófélfában mell magasságban, nyújtod a karodat és a lábadat beigazítod a félfától kb. 10 cm-re. Így állsz meg és húzod közel magad az ajtófélfához. Szuper jó. Nekem nem volt ajtófélfám, így a TRX kötelet használtam hozzá, így talán nehezebb is volt, de a haladó szinten előírt 3×40 ismétlést megcsináltam.

4. gyakorlat – térdfelhúzás padon (lebegőülés) – ez a hasizom első lépcsőfokahasizom térdfelhúzás

Haladó szinten 3×40 ismétlés… a combjaim majd leszakadtak a végére, de megcsináltam.

5. gyakorlat  – csípőemelés, azaz rövid híd.

Ez az a gyakorlat, amikor a hátadon fekszel, kezeid a mellkasodon pihennek, a lábad vállszélesen talppal a talajon és megemeled a csípődet, egészen feltolod addig, míg tudod, azaz legyen a mellkas folytatása a törzs, majd folytatása a comb. Első lépcső,haladó szinten ez 3×40 ismétlés volt.

6. gyakorlat – Fejenállás fal mellett.

Ezt gondolom nem kell leírnom. Haladó szinten 2 percig kellett fent maradni. Unalmas volt! Megnéztem a következő szintet, na az nem lesz unalmas, meg is próbáltam, de nem sikerült. Sok-sok gyakorlás kell majd hozzá 🙂

A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!
A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!
A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

 

 

Share This Post:

Related Posts

Leave a comment

Name *

Email *

Website

Your comments *

INGYENES táplálkozási kérdőív

helyes táplálkozás beállításának alapvető szempontja, hogy nem vagyunk egyformák! Különbözünk idegrendszeri, emésztőrendszeri, hormonális beállítottságunk és egyéni érzékenységeinkben is. Ahhoz, hogy megtaláld a helyes utat, érdemes ismerned tested egyedi genetikai kódját és sajátosságait. Ennek egyik egyszerűsített formája a típus-kérdőív.

Kitöltöm a kérdőívet!

Sikersztorik

Kinőtt nadrágok, eltűnt centik, és lefogyott kilót gyűjteménye. Elégedett anyukák néhány mondata olvasható itt. Igazi motiváció neked is!

Nézd meg!

Ingyenes tudásanyag

Neked írtam a leggyakrabban előforduló kérdések alapján. Kalóriaszámolás, tápanyagok, arányok, mintaétrendek. Minden, amit tudnod kell az egészségedért!

Nézd meg!

Életmódváltó csomagok

Beszélgessünk az életmódról, ha megfogadod a tanácsaimat, egy hónap alatt akár 6 kilótól is megszabadulhatsz

nézd meg