» » »

6 tipp a stabil vércukorszintért

diabetic

Azt már tudjuk, hogy a fogyás és az egészséged alapja a vércukorszint stabilan tartása. Ezt a cukor és a finomított liszt elkerülésével segíthetjük. Mi az, ami még ebben a segítségedre lehet?

zöldségek1

 

Egyél sok zöldséget!

A keményítő nélküli, rosttal teli zöldségek – mint a brokkoli, az uborka, vagy a sárgarépa – egytől-egyig segítenek, hogy ne legyenek veszélyes kiugrások a vércukorszintedben, ráadásul értékes tápanyagokkal látnak el.

magnesium_magok720

klikk a képre a magnézium fontossága cikkért

Barátaid a magvak!

A dió- és a mogyorófélék rengeteget tudnak tenni az egészséges vércukorszintért. A bennük lévő természetes telítetlen zsírsavak ugyanis jótékonyan hatnak a cukorháztartásra. Már napi hat szem mandula hatását is érezni fogod. A magok fogyasztása a magnézium szintedet is növelik! Klikk a képre a magnézium fontossága cikkért!

 

gabona

Teljes értékű gabonát a tányérodra!

Itt nem a teljes kiőrlésű kenyérről van szó! Az árpa és a rozs például felbecsülhetetlen rost- és béta-glükán forrás. Utóbbi egy természetben elforduló összetett szénhidrátfajta, aminek a vércukorszint stabilizálásán kívül koleszterinszint csökkentő és rákmelegítő hatást is tulajdonítanak.

fahej1

Ízesíts fahéjjal!

Nemcsak hogy mennyei aromát csempészhetsz vele az ételekbe és az italokba, de még az inzulinháztartásod egyensúlyához is hozzájárulhatsz. Kutatások bizonyítják ugyanis, hogy aki mindennap fogyaszt fahéjat, annak kedvezőbb az éhgyomorra mért vércukra. Jó hír ugye?

almae

Elő az almaecettel!

Nem véletlenül tartják csodaszernek, hiszen 2012-ben sikerült bebizonyítani: napi 60ml organikus almaecet csökkenti az éhgyomri vércukorszintet és javítja az inzulinválaszt. A tengerentúlon még a 2-es típusú cukorbetegség kiegészítő kezeléseként is ajánlják.

dobozolás

Ne hagyj ki étkezést!

Hiába tűnik úgy, hogy ezzel kalóriát spórolsz meg, valójában lelassítod az anyagcserédet. Ha naponta csak 1-2 alkalommal eszel, sajnos a cukorbetegség kialakulásának kockázatát is növeled. Tudom, hogy már ezerszer elmondtam, de tervezz előre, hiszen a nassolást is ezzel tudod megakadályozni!

line 1

HA ÚGY ÉRZED, MOTIVÁLÓ A CIKK – OSZD MEG!

HA ÚGY ÉRZED, HASZNOS ÉS SZERETNÉD MÁSOK IS TUDJANAK RÓLA – OSZD MEG!

Kiemelet partnerem
Bodywakes kerdoiv logo

Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!

A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!
 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!
A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!
A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!
Share This Post:

Related Posts

Leave a comment

Name *

Email *

Website

Your comments *

INGYENES táplálkozási kérdőív

helyes táplálkozás beállításának alapvető szempontja, hogy nem vagyunk egyformák! Különbözünk idegrendszeri, emésztőrendszeri, hormonális beállítottságunk és egyéni érzékenységeinkben is. Ahhoz, hogy megtaláld a helyes utat, érdemes ismerned tested egyedi genetikai kódját és sajátosságait. Ennek egyik egyszerűsített formája a típus-kérdőív.

Kitöltöm a kérdőívet!

Sikersztorik

Kinőtt nadrágok, eltűnt centik, és lefogyott kilót gyűjteménye. Elégedett anyukák néhány mondata olvasható itt. Igazi motiváció neked is!

Nézd meg!

Ingyenes tudásanyag

Neked írtam a leggyakrabban előforduló kérdések alapján. Kalóriaszámolás, tápanyagok, arányok, mintaétrendek. Minden, amit tudnod kell az egészségedért!

Nézd meg!

Életmódváltó csomagok

Beszélgessünk az életmódról, ha megfogadod a tanácsaimat, egy hónap alatt akár 6 kilótól is megszabadulhatsz

nézd meg