3 tipp 35 év feletti nőknek

Milyen a jó edzés

A legjobb megoldás, mivel az időd is kevesebb lett, ahogy a család bővült, hogy rövid de kiadós edzéseket végzel. Nem kell órákon át kocogni egy közepes intenzításon, nem kell heti hétszer edzésre járni. Ezek nem biztos, hogy meghozzák a várt eredményt! Inkább menj rá a rövidebb, intervall jellegű edzésekre. Akkor vagy jó úton, ha edzés közben az jut eszedbe, hogy „mi a fenét keresek én itt!” vagy „mindjárt meghalok!” és hasonlók. A szuper viszont az, hogy te ott vagy, és nem halsz meg, mert végig csinálod, legyen az akár milyen kemény!

Így dolgozom én! >>> Ez vár rád!

Az úszógumi, ami zavar

Nem az a cél, hogy fitnesz versenyző legyél, tehát nem kell állandóan a kockákat keresned a hasadon. Mi lenne, ha most egy hétig, vagy két hétig nem állnál mérlegre, nem méricskélnéd magadat, nem mondogatnád magadnak, hogy „de szarul nézek ki!”. Egyszerűen engedd el. Mindannyian mások vagyunk, más a testalkatunk. Egy hétköznapi nő vagy, aki úgy egészséges, ha van a testén egy normális zsír- és vízréteg. Szépen néznénk ki dehidratált állapotban.

Fontos továbbá, hogy ha vastagnak érzed a combod, meg a popsid, akkor ne kezdj bele farizom gyakorlatok tömkelegébe, hanem arányosítsd magad, tehát irány a fekvőtámasz, a vállgyakorlatok, a tricepsz tolódzkodás. Így a felső testedet alakítod, erősíted a lábaidhoz. Természetesen az edzés hatására a lábadról a zsírréteg eltűnik, a karod pedig szép formás lesz. És ne félj, nem leszel Popeye sose, mert NŐ VAGY! Mindenképpen fontos, hogy találd meg az egyensúlyt az életedben, az edzés, táplálkozást és a pihenést tekintve.

Válassz a csomagok közül!

Anyagcsere lassulás

Az anyagcserénk is lassul a korunk előre haladtával, sajnos. Ezen is lehet edzéssel és táplálkozással változtatni. Mint már fentebb írtam a nem eléggé intenzív edzés kevés. A kardió edzés jó, de súlyzós edzés nélkül kevés a várt eredményekhez. A cél az, hogy felpörögjön az anyagcseréd, erre a legjobb az intervall, a tabata jellegű edzés. A lassú anyagcserét pedig lehet pörgetni egy picit azzal is, ha kisebb adagokat eszünk gyakrabban. A székrekedés, és a lassú anyagcsere tipikus szimpatikus idegrendszeri, lassú emésztőrendszeri tulajdonság. Ezeknek a típusoknak ajánlom inkább a kevesebbet, gyakrabban étkezést.

Jelentkezz 4 hetes online kurzusra!

Összefoglalva mi is a megoldás?

Egy hétköznapi anyaként, nőként olyan étrend a neked való, melyet egy kevéske odafigyeléssel könnyen el tudsz sajátítani, és akár egész életed során tudod majd végezni. Ez nem egyenlő a fitnesz modellek, grammra kiszámolós, méricskélős, napi 6 adag ételt előre összekészítős, csirke-saláta-rizs módszereivel. Ez nem fog menni, amikor a gyerekeket óvodába és iskolába viszed, dolgozol, bevásárolsz, edzésre viszed, mosol, takarítasz…!

Variáld az edzéseid, legyen változatos és tudatos. Tudatos alatt azt értem, hogy tudd mi a feladat, milyen testrészre dolgozol és csináld pontosan.

Figyeld a tested, ha a tested szerint ideális mennyiségű szénhidrátot eszel, ez a vércukorszinted stabil szinten tartja és az inzulin termelést jól szabályozod. Ha jól étkezel, azzal megalapozod, hogy a szervezeted a legtöbb előnyt kovácsolja abból az edzésből, amelyet végzel!

Töltsd le az ingyenes anyagot!